KARIÉRA

MANAŽER LINKY

Láká Vás řízení lidí a opravdu zodpovědná a pestrá práce? Máte blízko k letectví a letadlům? Chcete v tomto odvětví nadstandardní mzdové ohodnocení?
Pak pro Vás máme pracovní pozici Manažera linky na těžké údržbě dopravních letadel.

Jsme stabilní společnost s 90ti letou tradicí na trhu a velkou vizí dalšího růstu do budoucnosti.
Jsme nadšenci do letadel, jsme jednička ve svém oboru, jsme Czech Airlines Technics!

CO VÁS ČEKÁ NA TÉTO POZICI?

  • řízení výkonu a organizace práce svého týmu v souladu s plánem probíhající údržby letadla nebo s dodržením kritické cesty probíhající údržby letadla
  • zadání / supervize požadavků na podporu (obsah, termín, forma, atd.) a převzetí zpětné vazby o reálném datu dodání, případně eskalace na nadřízené
  • monitoring a reporting revize, vedení práce přidělených pracovníků v souladu s dodržováním předpisů EASA Part 145, BOZP a PO

JAKÉ BUDETE MÍT ZODPOVĚDNOSTI?

  • za plnění plánu revize letadla včetně podílu na tvorbě finálního plánu a nastavení milníků
  • za výběr správného postupu při odstraňování nálezů na letadle
  • za zajištění požadované kvality aktivit svého týmu, koordinaci a výkon jednotlivých týmů a určování priorit
  • supervize výkonu podpůrných týmů
  • za kvalitu výstupu svého týmu a přípravu na interní a externí audity systému řízení kvality
  • za komunikaci se zákazníkem ohledně dané revize letadla
  • kontrola a nastudování výpočtů a smluvních závazků revize
  • za přebírání a předávání letadla zákazníkovi
  • za uvolňování letadla do provozu po provedené údržbě/ revizi
  • za reporting revize zákazníkovi a managementu divize Aircraft Maintenance
  • za uzavření revize - zejména dodržení termínu předání fakturačních podkladů pro vyúčtování a povinnost zpracovat a prezentovat vyhodnocení průběhu a vybraných ekonomických a personálních ukazatelů
  • za disciplínu na pracovišti (zahájení, ukončování pracovní doby, efektivní využití týmu)

DÁLE:

  • úprava dat v systému Amos
  • hodnocení pracovního výkonu podřízených
  • komunikace a spolupráce napříč společností
  • kontinuální zlepšování systémů a procesů

POŽADUJEME:

  • vzdělání SŠ/VŠ
  • praxe v kvalifikaci CFS je výhodou
  • zkušenost s řízením lidí
  • znalost PC programů – MS Office, SAP, ID WARE, AMOS na uživatelské úrovni
  • prokazatelné odborné znalosti v oboru letectví: znalost systémů, procesů, pracovních postupů, směrnic, norem, orientace v dokumentacích
  • komunikativní znalost AJ
  • otevřenost vůči změnám a pozitivní přístup
  • základní znalost finančního řízení

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • zázemí u jedničky na trhu v údržbě letadel
  • nadstandardní platové ohodnocení
  • pracovní doba v režimu Po – Pá (nerovnoměrná pracovní doba)
  • práci v unikátním prostředí letiště, kde budete letadlům opravdu na dosah ruky
  • balíček benefitů jako např. 5 týdnů dovolené, zvýhodněné stravování v zaměstnanecké jídelně, parkování na letišti a kurzy anglického jazyka, Flexi Pass, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na pojištění odpovědnosti, zvýhodněnou kartu Multisport na sportovní a wellness aktivity, masáže přímo v areálu za zvýhodněnou cenu, MAKRO kartu s věrnostním programem, zaměstnanecké letenky apod.
  • zázemí stabilní společnosti

Informace o pozici

Místo pracoviště

K letišti 1018/55, 161 00  Praha-Ruzyně, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Czech Airlines Technics, a.s.

 

Kontakt

Czech Airlines Technics, a.s.
Šárka Bémová